Aktualności
Bieżące wydarzenia
Dla Ucznia
Dla Rodzica
Dla Emeryta
Spacer po szkole
Lunetka 33
Nasza Szkoła
Kontakt
Dyrekcja
Kadra Pedagogiczna
Biblioteka
Pedagog
Logopeda
Pielęgniarka
Świetlica

Młody historyk
Sport w 33

Patron szkoły - Maria Kownacka
Uroczystości miejskie
Rok dla Niepodległej w 33

Konkursy przedmiotowe dla uczniów
Zaproszenia konkursowe
Osiągnięcia uczniów

Samorząd szkolny
Wolontariat

bo
Nasze zadanie 184
Organizacja pracy
Statut
Doradztwo zawodowe
Program wychowawczo-profilaktyczny
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Programy i projekty
Erasmus+
Innowacja #mamTalent
Europejskie Dni Dziedzictwa
Zachowaj równowagę
Rekrutacja
Nabór do szkoły
Podręczniki
Linki
bip
epuap
Kuratorium Oświaty Katowice
urzad_miasta
CIZ
ZPPP
MOPS
Komisariat Policji
Straż miejska
Parafia Rzymsko-Katolicka
INNA strona
Zdobywcy odznak
Wzorowy Uczeń kl. 3
Plastuś kl. 1-3
Wybitny Absolwent kl. 8
Na skróty
vimeo instagram pinterest Google+
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Pedagog
Pedagog szkolny

p. Agnieszka Wrońska-Radosz



Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2017/2018

poniedziałek 7.30 – 12.45

wtorek 9.00 – 13.45

środa 7.30 – 12.30

czwartek 9.15 – 12.45

13.30- 15.30

piątek 7.30 – 12.00

Harmonogram zajęć korekcyjno–kompensacyjnych w roku szkolnym 2017/2018

PONIEDZIAŁEK:
6 godzina lekcyjna
12.45-13.30
klasy II a , III c

7 godzina lekcyjna
13.40-14.25 klasy VI ab

WTOREK
7 godzina lekcyjna
13.40-14.25 klasy IV abc

8 godzina lekcyjna
14.35-15.20 klasy VII ab

CZWARTEK
6 godzina lekcyjna
12.45-13.30 klasa V ab


Do zadań pedagoga należy:

  • prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły;
  • diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych, stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły;
  • udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznawanych potrzeb;
  • podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
  • minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy;
  • inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
  • pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

Theme Shadows by Harly12,244 unikalne wizyty