Aktualności
Bieżące wydarzenia
Dla Ucznia
Dla Rodzica
Dla Emeryta
Spacer po szkole
Lunetka 33
Galerie zdjęć
Nasza Szkoła
Kontakt
Dyrekcja
Kadra Pedagogiczna
Biblioteka
Pedagog
Logopeda
Pielęgniarka
Świetlica

Patron szkoły - Maria Kownacka
Uroczystości miejskie
Działo się 2017/18

Konkursy przedmiotowe dla uczniów
Zaproszenia konkursowe
Osiągnięcia uczniów

Samorząd szkolny
Poczet Sztandarowy
Wolontariat

bo
Nasze zadanie 184

Polityka prywatności
Organizacja pracy
Statut
Doradztwo zawodowe
Program wychowawczo-profilaktyczny
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Programy i projekty
Rok dla Niepodległej w 33
Erasmus+
Innowacja #mamTalent
Młody historyk
Sport w 33
Europejskie Dni Dziedzictwa
Zachowaj równowagę
Rekrutacja
Nabór do szkoły
Podręczniki
Linki
bip
epuap
Kuratorium Oświaty Katowice
urzad_miasta
rdRada
Dzielnicy


CIZ
ZPPP
MOPS
Komisariat Policji
Straż miejska
Parafia Rzymsko-Katolicka
INNA strona
Zdobywcy odznak
Wzorowy Uczeń kl. 3
Plastuś kl. 1-3
Wybitny Uczeń kl. 4-7
Wybitny Absolwent kl. 8
Na skróty
vimeo instagram pinterest Google+
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Powitanie
Witaj na stronie Szkoły Podstawowej nr 33 w Częstochowie.

Pedagog
Pedagog szkolny

p. Agnieszka Wrońska-Radosz



Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2017/2018

poniedziałek 7.30 – 12.30

wtorek 9.45 – 12.45

środa 7.30 – 12.30

czwartek 10.45 – 12.45

13.30- 16.30
13.40- 14.25 zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne
(I i III czwartek miesiąca klasy I-III oraz II i IV czwartek miesiąca klasy IV-VIII)

14.30-16.00 zajęcia „mam talent do gotowania”
( I i III czwartek miesiąca)

14.35-15.20 zajęcia relaksacyjne
(II i IV czwartek miesiąca)

piątek 7.30 – 11.30

Do zadań pedagoga należy:

  • prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły;
  • diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych, stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły;
  • udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznawanych potrzeb;
  • podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
  • minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy;
  • inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
  • pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

Theme Shadows by Harly46,559 unikalne wizyty